אודות


 
משרד יחסי ציבור המתמחה בייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור ומדיה חברתית בתחום הבריאות, הרפואה, הביוטכנולוגיה, הפרמצבטיקה, מדעי החיים וסגנון החיים הבריא, וכן יחסי ציבור לכנסים רפואיים וכנסים בתחום הבריאות. המשרד מציע ללקוחותיו רמה מדעית גבוהה ותמהיל אופטימאלי של חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך ויישום מיידי ואפקטיבי באמצעות יחסי ציבור.
   
המשרד מעסיק יועצי תקשורת ותקציבאים בעלי ידע וניסיון בתחום הבריאות, אשר מנהלים קשרי עיתונות מקצועיים ומתמחים תוך חשיבה יצירתית, יוזמה וגישה פרו אקטיבית. המשרד צבר ניסיון וידע רב במהלך השנים והוא מעניק לחברות וארגונים ייעוץ וליווי תקשורתי צמוד, הכוללים יכולת מוכחת בתכנון וביצוע מסעות יחסי ציבור וניהול תקשורת שיווקית כוללת, תוך יצירת חשיפה תקשורתית לקידום תרופות, טיפולים, מוצרים ושירותים לשמירה על הבריאות וכן טכנולוגיות רפואיות חדשות, במטרה לבסס את המודעות בקרב הציבור הרחב, אנשי המקצוע וקובעי המדיניות.
 
למשרד יכולת וניסיון בניהול מסעות הסברה וחשיפה תקשורתית להכללה בסל של תרופות וטכנולוגיות חדשות, כמו גם ליווי תקשורתי של חברות סטארט - אפ בתחום הרפואי במטרה לגייס משקיעים ולפעול להגברת המודעות למוצרים ולשירותים שלהן. בנוסף למשרד יכולת וניסיון בטיפול בהחדרה של תרופות חדשות ללא מרשם וכן במוצרי צריכה לשמירה על הבריאות. מעורבותה של נאוה עינבר, מנהלת ובעלת המשרד, מורגשת בכל תיק והמשרד הינו בעל צביון של "משרד בוטיק" אשר נגיש ללקוחותיו.

השירות כולל: יחסי ציבור באינטרנט, דף עסקי בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות, מדיה חברתית, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, קידום ברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית, פרסום ברשתות חברתיות, קידום דף עסקי בפייסבוק, ניהול דף עסקי בפייסבוק.
 
 
 

 
.
 
   
  • נאוה עינבר זכתה במקום הראשון בפרס האריה השואג לשנת 2005, של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור בקטגוריית קידום מודעות.
  • נבחרה כאשת השיווק של חודש נובמבר 2005 מטעם איגוד המפרסמים.
  • זכתה במקום הראשון בפרס האריה השואג של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור לשנת 2006 בקטגוריית מלכרי"ם.
  • נבחרה בשנת 2006 לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק של ליידי גלובס.

 

 

 
 ניסיון מקצועי
  • דוברת האגודה למלחמה בסרטן - עד אוקטובר 2006, כיהנה נאוה עינבר כדוברת האגודה למלחמה בסרטן במשך כארבע שנים. במסגרת תפקידה עסקה בניהול תקציב הפרסום וההסברה בהיקף של כ - 10 מליון שקלים, בייזום וביצוע מסעות הסברה לקידום המניעה והגילוי המוקדם של סרטן בכל אמצעי התקשורת תוך ביצוע פעילות מסיבית של פרסום, יחסי ציבור ופעילות הסברה בשטח.
  • משנה למנכ"ל רן רהב תקשורת - נאוה עינבר החלה את דרכה כתקציבאית בכירה בחברת רן רהב תקשורת וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ"ל. במהלך שנות עבודתה במשרד זה שימשה בין היתר כדוברת קרן אמץ לוחם בראשות עפרה שטראוס.
  • שותפה ביעל קופר תקשורת - לפני הקמת משרדה העצמאי, הייתה שותפה במשרד שהתמחה בבריאות, עד לסגירתו באוקטובר 2007 בעקבות השתלבותה של מייסדת החברה בעשייה יזמית של טכנולוגיה חדשנית למידע רפואי.
  • יועצת תקשורת בחברת רוני רימון בני כהן - במהלך שנות עבודתה בתחום התקשורת עבדה כיועצת תקשורת בחברה המתמחה בתקשורת ציבורית וכלכלית. במסגרת עבודתה עסקה ביחסי ציבור לגופים כלכליים וציבוריים.
  • מכהנת כחברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומרצה ליחסי ציבור ב"בצפר" של איגוד חברות הפרסום ובמגמת יחסי ציבור של עבודי.
  • כותבת מאמרי דעה בנושא תקשורת ובריאות, משתתפת בתוכניות בריאות בערוצי הטלוויזיה השונים.
  • מייסדת ומנהלת בהתנדבות את קהילת יחסי ציבור ודוברות באתר Y-net, את קהילת שיווק חברתי באתר The Marker Café ואת קהילת תזונה ובריאות באתר The Marker Café .
  • נאוה עינבר, למדה תקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל והיא בעלת הכשרה מקצועית בתחומי הסברה, עזרה ראשונה, החייאה, רפואה משלימה וחינוך לבריאות.
קשרים
למשרד קשרים הדוקים וקרובים, המבוססים על יחסי אמון, עם כתבי הבריאות, הרפואה, הכלכלה, ההיי טק, הצרכנות והמשפט בכל אמצעי התקשורת בישראל. צוות המשרד מטפח קשר רציף ואפקטיבי עם אתרי החדשות באינטרנט, עם תוכניות הבריאות והכלכלה בכל ערוצי הטלוויזיה והרדיו ושומר על קשר יומי עם עורכי המוספים והמדורים השונים וגורמים נוספים הנוטלים חלק בתקשורת ההמונים. על פי הרלוונטיות אנו יוצרים קשרים ומנהלים קשר רציף עם תאי כתבים רלוונטיים נוספים, המכסים תחומים אחרים.
  
יחסי אמון במערכת הבריאות
למשרד היכרות רבה שנים עם מערכת הבריאות בישראל ויחסי אמון עם קובעי מדיניות. בנוסף מנהל המשרד קשרים ענפים עם ראשי עמותות חולים, ארגונים חברתיים, מלכרי"ם ואיגודי רופאים ועם הממסד הרפואי, הבאים לידי ביטוי ביכולת שיתוף פעולה לטובת שני הצדדים. צוות המשרד יודע "לקרוא את המפה" ולפעול בהתאם למציאות המשתנה.
  
חזון
המשרד מאמין בעבודה קשה ובהקדשת זמן ללקוח מתוך הבנה אמיתית של הצרכים הייחודיים לכל חברה ויעידו על כך לקוחותיו המרוצים אשר מקבלים יחס עלות תועלת גבוה ביותר. כמשרד מתמחה, נהנה קהל לקוחות המשרד מצוות מקצועי ומתמחה בתחום הבריאות והרפואה, אשר יוזם מגוון רחב של פעילויות יצירתיות ומתן פתרונות ויודע לתרגם מידע מקצועי ורלוונטי לפעילויות תקשורתיות בזמן אמת. הדבר נעשה תוך שיתופו של הלקוח בכל שלבי התהליך, בניהול ובמעורבות של בעלת המשרד, תוך מתן טיפול אישי, מקצועי וליווי צמוד ומלא. עם לקוחות המשרד נמנים מוסדות וחברות מובילים בתחום הרפואה והבריאות, ישראליים ובינלאומיים והמשרד פועל, בין היתר, ליצור שיתופי פעולה ביניהם. כחלק בלתי נפרד מהחזון של המשרד מתבצעת הפעילות התקשורתית של המוצרים והשירותים אותם מקדם המשרד תוך שימת דגש על הזוית האנושית, תוך הדגשת השירות לציבור והתועלת לטובת הכלל.
 
אסטרטגיה כוללת
מתוך אמונה כי תחום יחסי הציבור הוא חלק מהותי מזרוע שיווקית רחבה, צוות המשרד רואה עצמו כאחראי לגיבוש אסטרטגיה כוללת המקיפה את הפעילויות השיווקיות והתקשורתיות של החברה. בראשית העבודה המשותפת מגובשת אסטרטגיה על פיה יוצאים לפועל מהלכים מגוונים תוך התאמתה למציאות המשתנה של הסביבה העסקית. המשרד שותף מלא לקידום כלל המטרות השיווקיות של הלקוחות ושמח לסייע ולתכנן באופן אסטרטגי מסעות פרסום, הקמת אתרי אינטרנט ופעילות שיווקית לקהל מקצועי. אנו מלווים את לקוחותינו בכל צעד לרבות בנייה משותפת של תוכן שיווקי, בניית זהות תאגידית, הכשרת דוברים מטעם החברה להתמודדות מול התקשורת, ליווי ועידוד תקשורת פנימית סיוע ביצירת עלונים פרסומיים ומידע שיווקי, מתן ייעוץ וליווי כנסים מקצועיים של החברה. 
 
יחסי ציבור בחשיבה הוליסטית
מערך יחסי הציבור מגובש באופן מקצועי ואישי עבור כל לקוח, מתוך מטרה לתרום לחשיפתו, מוצריו ומסריו וליצור דיאלוג בינו לבין קהל היעד שלו באמצעות כלי התקשורת, בהתאם למטרותיו השיווקיות והעסקיות תוך מתן דגש על חשיבה הוליסטית כוללת הלוקחת בחשבון את מכלול הפעילויות והקהלים הרלוונטיים. פעילות יחסי הציבור באה לידי ביטוי במינוף תקשורתי של החברה במגוון כלים, באמצעות בניית תכנית עבודה הכוללת גיבוש אסטרטגיה תקשורתית המורכבת ממסרים בהירים, קשרי עיתונות שוטפים, ייזום ראיונות בערוצי הטלוויזיה והרדיו ובשאר כלי התקשורת, הוצאת הודעות לעיתונות, עריכת מסיבות עיתונאים ממוקדות ומציאת דרכים אפקטיביות נוספות להעברת המסרים לקהל היעד.
 
 
ניהול משברים תקשורתיים
מטבע הדברים ובמציאות הקיימת לעיתים נקלעת החברה למשבר אשר יכול לגרור השפעות הרסניות. משבר עשוי לנבוע מתקלה במוצר או פגם בשירות, ולניהול המשבר ישנו השפעה מכרעת על תדמיתה של החברה. למשרד ניסיון רב במתן ליווי ויעוץ צמוד לחברות שנקלעו למשבר והדבר מתבטא בעשייה מתוך מטרה ברורה לשמור על מוניטין החברה, מזעור נזקים אפשריים, צמצום הפגיעה בשמו הטוב של הלקוח והחברה וכן יצירת צעדים בוני אמון מול קהל היעד על מנת להחזירה לשגרת העשייה במהירות האפשרית. המשרד מנוסה ומוכשר בניהול משברים מתחום הבריאות והוא עושים זאת תוך זמינות מקסימאלית ללקוח ולכלי התקשורת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והענקת טיפול מיידי בכל שלבי המשבר בזמן אמת, תוך שימוש בידע שצבר במשך שנים עם יכולת מענה ותגובה מהירים בזמן אמת.
 
שיטת העבודה וצורת התקשרות
שיטת העבודה שלנו כוללת ישיבות עבודה קבועות בהן מתגבשת תכנית העבודה המפורטת, הכוללת מסרים והמלצות אופרטיביות להשגת המטרות ואנו עושים זאת תוך שמירה על סודיות גבוהה ודיסקרטיות מוחלטת לגבי התוכניות העתידיות של החברה. עבור כל לקוח נבנית תוכנית אסטרטגית רחבה הכוללת כלים המותאמים לצרכיו, ליעדיו, לסביבה העסקית בה הוא פועל ולקהלי היעד שאליהם הוא פונה. צורת ההתקשרות המקובלת בתחום מבוססת על ההתקשרות בדרך של שכר טרחה חודשי קבוע ריטיינר ההולם את גישתנו המקצועית והמתמחה בתחום הבריאות. אנו ממליצים על התקשרות למשך שנה אותה ניתן להפסיק בכל זמן ומכל סיבה בהודעה של חודש מראש.

יחסי ציבור באינטרנט ו - web 2.0 ואיזכורים ב - google
בעידן ה –web 2.0 אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לנוכחות מערכתית ברשת האינטרנט, תוך שמירה על אתיקה ומקצועיות בכפוף לחוקי הרגולציה בישראל. מתוך ידיעה והבנה של התנהגות צרכני הבריאות אנו מקפידים גם על חשיפה תקשורתית באתרי התוכן בתחום הבריאות ובתחום החדשות הכלליות באינטרנט על מנת לתת מענה לחיפוש יזום של מידע ואיזכורים בגוגל וב - news.google אודות טיפולים, תרופות וטכנולוגיות חדשות, המבצעים חולים ובני משפחתם. במידת הצורך אנו פועלים במשותף ובסיוע גם לזרועות הפרסום והשיווק של לקוחותינו באינטרנט. משרדנו צבר ניסיון מראשית הקמה של רשת האינטרנט בפורומים, קהילות, רשתות חברתיות, תוך הבנה עמוקה של חשיבות הייצוג התקשורתי והנוכחות הקבועה במדיה החברתית.
 
קשרי קהילה ושיווק חברתי
אנו מאמינים כי תרומה לקהילה וקשר אל הציבור הוא דבר העומד בבסיסו של כל ארגון עסקי, אשר תומך בבניית המוניטין והאמון בין הארגון לסביבתו. מתוך אמונה זו אנו מעודדים את לקוחותינו לפעילות חברתית ולפיתוח פעילות קשרי הקהילה של החברה ונותנים לכך ביטוי באמצעי התקשורת.
< 
פעילות תקשורתית המלווה לובינג
המציאות בישראל מחייבת פעמים רבות פעילות לובי נמרצת תוך מתן ביטוי לכך באמצעי התקשורת. למשרדנו ניסיון רב בליווי תקשורתי של פעילות לובינג מול הכנסת, הממשלה וקובעי המדיניות במטרה להכניס לסל טכנולוגיות חדשות או לקדם את המודעות לנושא בריאותי כלשהו. אנו נמצאים בקשרי עבודה קבועים ושוטפים עם משרדי הלובינג בישראל ומאמינים כי שיתוף פעולה בין משרד יחסי הציבור ומשרד הלובי מהותית וחשובה וכי ניתן בעזרת שיתוף פעולה להוציא אל הפועל מהלכים בעלי השפעה מכרעת. 
 
בתמונה נאוה עינבר, צילום: גלעד בר שלו.
משרד הבריאות
בריאות
Site By Tohen Media האתר נבנה על ידי טוחן מדיה