מאמרים

עמוד פייסבוק בתחום הרפואה, המנוהל על ידי מומחה מקצועי ברשתות החברתיות, מביא אלפי גולשים אל הדף בתוך תקופה קצרה של מספר חודשים.
אנשים רבים מוצאים כי מזון עשוי להביא נחמה, כתוצאה מכך, הם פונים אל מזון על מנת לרפא בעיות רגשיות.
בשנים האחרונות, התרחשה מהפכת מודעות חסרת תקדים בעולם בתחום לקות השמיעה.
איך משווקים עמותה לעיתונות, איזה הודעות להוציא לעיתונות ומתי, ממה להימנע ועל מה לשים דגש ובקיצור איך עושים יחסי ציבור טובים לעמותה ?

מדינת ישראל על אף גודלה הקטן יחסית רוויה בכנסים מקצועיים ואירועים עסקיים. עובדה זו יוצרת סביבה תחרותית ומחייבת עורכי כנסים ליזום פעילויות של שיווק פרסום ויחסי ציבור.
הסביבה העסקית היא סביבה תחרותית לא פחות מהזירה הפוליטית, ותודעתו של המעסיק או הלקוח הבא מחייבת לעיתים את אותם כישורים תקשורתיים וזיקוק של מסרים בדיוק כמו בראיון טלוויזיוני
ועדת השרים לענייני חקיקה, תדון בקרוב בהצעת החוק לעידוד תחבורת אופניים, אותו יזמו ח"כ דב חנין וח"כ מיכאל מלכיאור, יושבי ראש השדולה הסביבתית חברתית בכנסת.
"בתחום יחסי הציבור מורגשת גם נוכחותו בשטח של האריה הלוחש, המסמל את עבודת ייעוץ התקשורת לארגונים ומנהלים, הנעשית מתחת לפני השטח, וללא חשיפה תקשורתית".
מדובר בתהליך המתחיל כבר בגיל הילדות, בו ילדים רבים מוצפים במזון מהיר בעידוד הוריהם העסוקים. הילדים השמנים הופכים למבוגרים שמנים, אשר מתמודדים עם התשוקה לאוכל כל חייהם.
כשמנתחים את הממצאים יש לבחון אותם מול המציאות הישראלית, שכן סרטן השד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי.
החקיקה החדשה, לא רק שתגן על אלו שאינם מעשנים, אלא גם תתרום משמעותית להורדת שעורי העישון בקרב המעשנים עצמם, כי לאט לאט יעשנו פחות ופחות סיגריות או אפילו יגמלו לגמרי.
בישראל יש עשרות פאבים ובכולם עובדים מלצרים, מלצריות, ברמנים וברמניות. רבים מהם, שאינם מעשנים, עובדים בסביבת עבודה הכופה עליהם עישון פסיבי.
"בגיל מאוחר יחסית, איתרע מזלי וזכיתי להתמנות לנשיא האגודה הישראלית למלחמה בסרטן, לבקשתו של ידידי ליאון רקנאטי, ופרופ' אליעזר רובינזון, היו"ר"
מה המשותף לרוברט דה נירו, קיילי מינו, פארה פוסט, מריאן פייתפול ושרון חזיז, מלבד העובדה שהם כיכבו בסרטים, הוציאו תקליטים ובמקרה של פוסט אפילו זכו לתסרוקת על שמם?
הכל החל בעימות הטלוויזיוני הראשון בעולם הפוליטיקה - ג'ון קנדי הצעיר עמד מול ריצ'רד ניקסון, הוותיק, דיבר פחות טוב, הבין פחות בפוליטיקה, היה חסר ניסיון אבל נראה הרבה יותר טוב.
עם עליית תוחלת החיים, גם מספר האנשים בגיל השלישי הולך ועולה וכך הצורך לשמור על בריאותם. מדובר בציבור גדול ורחב הנמצא בסיכון גבוה יותר לחלות בסוגים שונים של סרטן אך קיים קושי מסוים לספק לו מידע בריאות וכן להניע אותו לפעולה בנושא איבחן מוקדם.
החשש ממבוכה במצבים חברתיים הוא מוגזם, חודרני מאוד ועלול להיות בעל השפעה מתישה על קשרים אישיים ומקצועיים
מדיה חברתית, להבדיל מאמצעי תקשורת אינטרנטים אחרים מאפשרת בראש ובראשונה יצירת קשר בין אנשים ובמה לפרסום דעות ומחשבות, תוך קבלת היזון חוזר מחברים וממכרים. לקריאת המאמר המלא לחצו על הלינק הבא:
http://www.ishivuk.co.il/articles/548
פרסום תרופות אפשרי. למשרד הבריאות כללים בנושא.
כתבה מתוך מוסף הבריאות של ידיעות אחרונות.
אנשים בגיל השלישי זקוקים לעיתים לשירות של מכשירי שמיעה, מוצרי ספיגה למבוגרים, מוצרים לשיכוך כאבים או כל ציוד רפואי, ליווי והדרכה אישית. במאמר הבא ניתן לקרוא על מספר שירותים כאלו
כרופאים בעלי קליניקה פרטית אתם ודאי רוצים להגיע לקהל יעד ממוקד, להרחיב את מעגל הלקוחות, לשפר את היחסים עם הלקוחות ולשווק להם ממגוון הטיפולים, המוצרים והשירותים שלכם.
לדאוג לקידום ופרסום הדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, תוך העברת מסרים בריאותיים ושיווקיים שמטרתם להגיע לקהל הרחב, לרכוש את אמונו ולשווק לו את שירותי הארגון.
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין לו פייסבוק כיום. באמצעות דף עסקי, פרסום ממומן וניהול פרופיל עסקי ייחודי תוכלו לקדם בצורה משמעותית את הקליניקה שלכם
למעלה מארבעים אחוזים מהגולשים סבורים שהמידע הנמצא במדיה החברתית משפיע על האופן בו הם מתמודדים עם בריאותם, ותשעים אחוזים מהם סומכים על המידע הרפואי המשותף על ידי אחרים במדיה החברתית שלהם
קידום ברשתות חברתיות בתחום הרפואה והבריאות
פייסבוק לייב: ”מדברים מהשטח“ -המדריך המלא לשידור חי מוצלח באמצעות הפייסבוק
בשביל להצליח לעשות שיווק ברשתות חברתיות לרופאים, תרופות ומיכשור רפואי צריך לעשות 5 בפייסבוק כדי לשדרג את הנוכחות
יחסי ציבור באינטרנט בתחום הבריאות והרפואה
נאוה עינבר, העומדת בראש משרד העוסק בתחום יחסי ציבור באינטרנט שיווק במדיה החברתית בתחום הבריאות, היא ללא ספק הכתובת לפנות אליה, כאשר יש צורך בשיווק ברשתות החברתיות באינטרנט בתחומי הבריאות, הרפואה, הביוטכנולוגיה, הפרמצבטיקה, מדעי החיים וסגנון החיים הבריא
נאוה עינבר עוסקת בתחום יחסי ציבור באינטרנט וקידום ברשתות חברתיות בתחום הבריאות. אצל נאוה, תוכלו לקבל את הקידום האידאלי בכל רשת חברתית נתונה, בנושאים הללו, בצורה איכותית, אשר תהפוך את העסק או החברה למוכרים ומובילים בתחומם.
נאוה עינבר והצוות אותו היא מובילה מומחים בייעוץ אסטרטגי, בניית תכנית יחסי ציבור ארוכת טווח באינטרנט, שיווק החברה וקידומה בצורה האידאלית על ידי אסטרטגיות מיוחדות ונכונות.
משרד הבריאות
בריאות
Site By Tohen Media האתר נבנה על ידי טוחן מדיה