נאוה עינבר בתקשורת

הרשת החברתית מעודדת את משתתפיה להסכים לתרומת איברים לטובת חבריהם הווירטואליים
"בעיני, כל מי שיש לו יותר מלקוח אחד הוא איש יח"צ, ולא משנה אם יש לו משרד ענק עם פרקט או חדר קטנטן או שהוא בכלל יושב בבית קפה", טוענת נאוה עינבר, בעלים של משרד יח"צ באותו שם, "כל עוד יש לך לקוח ואתה עובד מולו, אתה חלק מהרשימה, מה גם שאם תהיה טוב - תגדל"
כיצד חברות התרופות משווקות את המוצרים שלהן בעולם שבו אסור לשווק תרופות, ואיך אפשר להתמודד עם צרכנים שיש להם אובססיה לבריאות?
במוסף ביו של עיתון הארץ הופיעה כתבה על כך שלעבודות ניקיון ברחבי הבית לקראת חג הפסח יש גם צד בריאותי של ממש
מודעת דרושים שפורסמה בכתבי עת בתחום הבריאות, מטרתה הייתה לחפש אנשי יחסי ציבור בעלי ידע בתחום הבריאות
יש להיות שקופים עם העיתונאים ודרכם עם הציבור הישראלי כולו
גם רופאים, כמו ארגוני חולים, יכולים להשתמש בעמוד הפייסבוק כדי לקדם את עצמם. זהו כלי אפקטיבי, במיוחד לאור העובדה שרופאים אינם יכולים היום לפרסם את עצמם באופן רשמי ברוב ערוצי התקשורת. ד"ר טלי פרידמן, מנהלת תחום ניתוחי עיצוב הגוף בבתי החולים אסף הרופא ואסותא רמת החי"ל, גייסה את יועצת התקשורת נאוה עינבר כדי לעזור לה לבנות את הפרופיל. ד"ר פרידמן מעלה בפרופיל הציבורי שלה, מידע חדש על תחום העיסוק שלה באופן יומיומי. מלבד קישורים למאמרים וסרטים, היא מנהלת על גבי דף הפייסבוק פורום שבו הקוראים יכולים לשאול שאלות על התחום ולקבל תשובות.
נאוה עינבר מוכרת בזכות תפקידה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן, אבל יש לה עוד הרבה דברים על הפרק. היא גם חברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות; חברה באיגוד המפרסמים ושופטת בתחרות קקטוס הזהב; מנהלת את הפורום ליחסי ציבור ודוברות ב- Ynet; מרצה אורחת בקורס שיווק במסלול ניהול מלכ"רים בבית הספר למנהל עסקים ע"ש רקנאטי באוניברסיטת תל אביב; מרצה לדוברות בקורס יועצי תקשורת באוניברסיטת בר אילן וכותבת מאמרי דעה בעיתונות בנושאי בריאות ותקשורת.
משבר יכול לקרות בכל חברה, בכל מקום ובכל זמן. למשבר עסקי יש לרוב גם צד תקשורתי
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור של הכנס הרפואי הבינלאומי הגדול ביותר שיתקיים בישראל
נאוה עינבר, יועצת תקשורת המתמחה בבריאות ורפואה וחובבת סדרות רפואיות מושבעת מסבירה למה בכתבתה של אורנה יצחקי בירבך
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, יטפל בקמפיין ההסברה הציבורי לקראת יום בריאות הלב
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, יטפל במאבק הציבורי של עמותת אס"ף, המאגדת בישראל את חולי התשישות הכרונית
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, יטפל בהשקת מכשיר השמיעה הקטן בעולם, של ענקית מכשירי השמיעה מדנמרק, GN ReSound
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, קיבל את תיק יחסי הציבור של חברת דיאגנוסטיק טכנולוג'יס
נאוה עינבר הודיעה על הקמת משרד לייעוץ תקשורתי אשר יתמחה ביחסי ציבור, דוברות וניהול משברים בתחום הבריאות
נאוה זכתה במקום הראשון בפרס האריה השואג ונבחרה לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק ביוזמת ליידי גלובס
המשרד ילווה תרופות וטכנולוגיות חדשות בפעילות יחסי ציבור, ויעסוק בבניית אסטרטגיה תקשורתית ובשיווק חברתי עבור גופים מסחריים וציבוריים
נאוה עינבר הקימה משרד לייעוץ תקשורתי שיתמחה ביחסי ציבור, דוברות וניהול משברים בתחום הבריאות
נאוה עינבר, הודיעה היום על הקמת משרד לייעוץ תקשורתי אשר יתמחה ביחסי ציבור, דוברות וניהול משברים בתחום הבריאות
נאוה ענבר מציעה דרכים יעילות למאבק בהרגלי האכילה המקובלים
העיתונאי משה לרר, נפטר ביום א' 26.11.2006 ממחלת הסרטן
העיתון "ליידי גלובס" בחר בנאוה ענבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן, לאחת הנשים המשפיעות בישראל
במקום הראשון בקטגוריית מלכ"רים בתחרות האריה השואג 2006 זכה קמפיין ניידת ממוגרפיה ומבצע הקש בדלת, בביצוע נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן
איגוד המפרסמים בחר בנאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן, כאשת השיווק של נובמבר.
משרד הבריאות
בריאות
Site By Tohen Media האתר נבנה על ידי טוחן מדיה