יחסי ציבור באינטרנט בתחום הבריאות


מחפשים יחסי ציבור באינטרנט, שירותי הקמה של דף עסקי בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות בתחום הבריאות ?
בואו להכיר משרד בוטיק איכותי יצירתי, מנוסה ומתחדש למדיה חברתית, יחסי ציבור ודוברות המתמחה בבריאות, רפואה, ביוטכנולוגיה, בריאות הנפש ומדעי החיים. בניהול נוכחות ומוניטין ברשתות החברתיות עבור רופאים, מרפאות, תרופות, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מיכשור רפואי ומרכזים רפואיים. בליווי חברות סטארט - אפ בניו מדיה וביחסי ציבור לכנסים רפואיים ואירועים מדעיים.

השירות כולל: יחסי ציבור באינטרנט, דף עסקי בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות, מדיה חברתית, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, קידום ברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית, פרסום ברשתות חברתיות, קידום דף עסקי בפייסבוק, ניהול דף עסקי בפייסבוק.

חשוב לדעת כי פייסבוק, היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והנפוצה ביותר בישראל. נכון להיום פעילים בפייסבוק כ – 4.2 מיליון ישראלים. מדובר בכלי תקשורת חדשני בעל עוצמה בלתי רגילה המקבילה להמלצה מפה לאוזן המתאים במיוחד לשירותים ומוצרים בתחום הבריאות בהם המטופל הוא המחליט איזה מוצר לרכוש ולמי לפנות לקבלת השירות.

במדיה החברתית אין עיתונאים המתווכים בתהליך העברת המסר והוא משתלב בעולם התוכן של הגולשים. הפעילות בפייסבוק מאפשרת יצירת נגישות, זמינות לקהל מטופלים עתידי ובעיקר נוכחות מתמדת בזירה שבה פעילים רוב הישראלים ולפרקי זמן ארוכים.

בנוסף מאפשרת המדיה החברתית להגיע למטופלים ובני משפחה על פי פילוח מדויק של עיר, גיל, מין, מצב משפחתי ותחביבים במטרה לעודד חשיפה נרחבת יותר והנעה לפעולה.

מה הלקוחות שלנו מקבלים ובמה תורמת הפעילות ?
הפעילות מנגישה את הלקוח לציבור הישראלי, מגבירה את המודעות לקיומו, מבססת את מעמדו ומניעה לפעולה. לקוחותינו מקבלים נוכחות קבועה, אקטיבית ותוססת ברשת החברתית ויחסי ציבור באינטרנט. כל הפעילות בפייסבוק נעשית באופן עצמאי על ידי משרדנו, כלקוחות אתם לא צריכים לעדכן דבר ואפילו לא להיכנס בעצמכם לפייסבוק.

על מה אנו מקפידים בעבודה ?
על סגנון כתיבה מכובד, מקצועי ושמירה על קו מדעי.
שהפעילות תתאים לאישיותו של המומחה או לאופיו והתנהלותו של האירגון, במטרה ליצור זהות אחידה בין המציאות לעולם הדיגיטלי.
שמירה על אתיקה ומקצועיות בכפוף לחוקי מדינת ישראל, חוקי פייסבוק והרגולציה של מערכת הבריאות, לרבות תדריך האתיקה של ההסתדרות הרפואית במדיה החברתית.
שמירה על כללי התנהגות נאותים של הגולשים.
מענה באותו יום לשאלות גולשים לרוב תוך שלוש שעות לפעמים גם תוך דקות.

מה את כלקוחה או אתה כלקוח צריך לעשות ?
לספק לנו בתחילת ההתקשרות חומר רקע ותמונות (רק אם יש) על השירות. אין צורך לכתוב במיוחד.
לענות על שאלות מקצועיות במידה ויהיו שנשלח לך במייל. (לרוב אין שאלות מקצועיות בפייסבוק כמו בפורומים אלא רק שאלות אינפורמטיביות כמו טלפון, כתובת וכדומה ועל זה אנחנו יודעים לענות לבד).
להזמין מטופלים ומטופלות שאת/ה בקשר איתם לפייסבוק (באמצעות הזמנה שנכין לך) – לא חובה.
לבקש מבני משפחה, מקורבים, חברים ומכרים ללחוץ לייק ולשתף את הפוסטים שעולים לעמוד – לא חובה. אבל מאוד מאוד מומלץ.

 
להצטרפות ללקוחותינו המרוצים משירותי המשרד התקשרו אלינו לטלפון המאויש 24 שעות ביממה 1700-500-603 או שלחו מייל לכתובת המשרדית info@navainbar.co.il
ניתן גם להתקשר ישירות לטלפון הנייד של נאוה עינבר שמספרו 050-5225387
משרד הבריאות
בריאות
Site By Tohen Media האתר נבנה על ידי טוחן מדיה